Monday 3 November 2008

Lola

The little one looking up to its Mummy is Lola.
I first met her at the dog club when she was still a puppy. She had her introductory class with me and subsequent more advanced classes. She is in one of the top obedience classes now and also follows the hunting class with the other retrievers. She is 2 years old now, sweet tempered and pretty.
NG, Lola's owner, has this to say:
"Ma Lola est arrivée dans ma vie comme un signe du destin pour m'accompagner dans des moments difficiles mais surtout pour me faire rencontrer des gens qui ont pris beaucoup d'importance pour nous."
Lola lives just outside Brussels.

2 comments:

Anonymous said...

Ma Lola est arrivée dans ma vie comme un signe du destin pour m'accompagner dans des moments difficiles mais surtout pour me faire rencontrer des gens qui ont pris beaucoup d'importance pour nous.

Eurodog said...

Merci, NG et Lola, j'apprécie beaucoup.